Ղ.Աղայան <>

  • Ղ․ Աղայանի «Մանուկ-խան» պատմվածքից  դո՛ւրս  գրիր  5 գոյական, 5 ածական, 5 բայ։
  • գոյականներ֊ձու,եզ,կապ,էշ,օձիք։
  • ածականներ֊իմաստուն,տխմար,շատ,աշխույժ,տխուր։
  • բայ֊քաշել,կանչել,բղավել,բռնել,հասկանալ։
  • Պատմվածքից դո՛ւրս գրիր հատուկ գոյականները։
  • Աստված,Մանուկ,Սողոմոն,Դանիել,Թիֆլիս,Եզնատեր,Դատավոր,Իշատեր,նշանավոր կին,Վաճառական։
  • Պատմվածքում ո՞ր ծեսն է նկարագրված։
  • Բուն բարեկենդանի տոնը
  • Պատմի՛ր, հետաքրքիր տեղեկություններ գրիր այդ ծեսի մասին։

301 թվականին, Հայաստանում քրիստոնեության ընդունմամբ, գարնանային հնագույն ավանդույթները միահյուսվել են նոր կրոնի հետ։ Բուն Բարեկենդանի ժամանակ պատրաստում էին առատ սնունդ, կազմակերպում տոնավաճառներ և փառատոններ, որտեղ մասնակցում էին մեծահասակներ և երեխաներ, աղքատներն ու կարիքավորները լինում էին ուշադրության կենտրոնում, օգտվում էին համընդհանուր սեղանից։ Բուն Բարեկենդանի ժամանակ մարդիկ հյուր են գնում կամ ամբողջ ընտանիքով հավաքվում են մեկ սեղանի շուրջ և տոնում։ Տոնի գլխավոր ուտեստը համարվում է չամիչով և կարագով բրնձով փլավը։ Բուն Բարեկենդանից հետո՝ կիրակի գիշերը, ըմթրիքին ուտում էին մածուն և կաթնով։ Բուն Բարեկենդանի հաջորդ օրը համարվում է ոչ աշխատանքային և ժողովրդի կողմից անվանվել է «Բակլա խորան»։

Քանի որ Հայ Առաքելական եկեղեցու որոշ եկեղեցական տոներ ունեն իրենց պահքերը, այդ իսկ պատճառով Բուն Բարեկենդանը կոչվում է Ճշմարիտ և տոնվում է կիրակի օրը՝ Մեծ Պահքի նախօրեին։ Շաբաթ օրը, մինչև Բուն Բարեկենդանը, երեկոյան ժամերգությանը, վարագույրով փակում են եկեղեցու խորանը, խորանը ծածակվում մինչև քառասունօրյա պասի ավարտը և բացվում է միայն Քրիստոսի Հարության օրը։ Բուն Բարեկենդանի օրը պատարագը տեղի է ունենենում փակ վարագույրի ետևում։ Նշվում է միշտ կիրակի օրը և ավարտվում է նույն օրվա երեկոյան։

Համաձայն հայկական եկեղեցական ավանդության՝ Բուն Բարեկենդանը համարվում է մարդկային երջանկության հիշողություն, որը դրախտում վայելում էին Ադամն ու Եվան։ Ըստ մարդկանց մարդը կարող էր համտեսել բոլոր պտուղները, բացառությամբ գիտելիքի ծառի պտուղից, որը խորհրդանշում էր Բուն Բարեկենդանի գրությունը։ Բուն Բարեկենդանը առաքինության դրսևորում է։ Այդ օրը մարդիկ դուրս էին գալիս սգից և սկսում են ուրախանալ՝ մոռանալով տառապանքի մասին։ Յուրաքանչյուր քրիստոնյա, իր հոգու խոնարհությամբ, ապաշխարությամբ, ծոմապահությամբ, և Աստծո ողորմության հույսով, անցնում է քառասունօրյա Մեծ Պահքի։

Հայ Առաքելայան եկեղեցին ընդհանուր առմամբ ապրում է Գրիգորյան օրացույցի, սակայն սփյուռքի համայնքները, որոնց եկեղեցիները օգտագործում են Հուլյան օրացույցը, եպիսկոպոսի օրհնությամբ կարող են ապրել Հուլյան օրացույցի համաձայն։

  • Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները՝ իմաստուն, համրանալ, խնդություն, անշուք, չքավոր, աղախին, խուրջին, պարգև։
  • իմաստուն֊Խելոք, խելացի, խոհեմ, մտացի, բանիմաց։
  • համրանալ֊Պապանձվել, լռել, ձայնը կտրել, յեզուն լալկվել:
  • խնդություն֊Ուրախություն, բերկրություն, բերկրանք, հրճվանք,
  • անշուք֊Անզարդ, անպաճույճ, պարզ, համեստ։
  • չքավոր֊Չունևոր, աղքատ, խեղճ։
  • աղախին֊Սպասուհի, սպասավորուհի։
  • խուրջին֊Խորգ, խունճ, խուրճ։
  • պարգև֊Ընծա, նվեր
  • Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները՝  իմաստուն, հարոուստ, անպատիվ, տխուր, խավար, ծանրություն։
  • Իմաստուն֊անմիտ, հիմար, իմաստակ, անգետ, անխելք։
  • Հարուստ֊աղքատ, չունևոր, խեղճ
  • Անպատիվ֊պատվավոր
  • Տխուր֊ուրախ,երջանիկ,խինդ
  • Խավար֊լույս, լուսավոր
  • Ծանրություն֊թեթևություն

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s